Galeria

Ostatni dzień szkoły, XIII BWW

Taaaaaak. W końcu nadszedł ten dzień. KONIEC SZKOŁY. W sumie to póki co koniec samego chodzenia tam, ale i tak jest super.

Pozdrawiam naszą kochaną Panią P.

Dziwię się sobie, że dopiero po raz pierwszy wybrałem się na galę Bardzo Wielkiej Wody. Jakby nie patrzeć jest to naprawdę w porządku wydarzenie.

W sumie jakie by nie było, pójść w tym roku musiałem, bo w koncercie występowała Marta. Całkowicie niewierząca w siebie Marta została nawet jedną z laureatek przeglądu i zgarnęła nagrodę publiczności ❤

Ja na gali robiłem za tajnego fotografa.

Warunki były okropne. Nie dość, że zdjęcia robiłem z balkonu, to jeszcze było ciemno jak w dupie sprawy nie ułatwiało słabe światło. Co prawda myślałem, że efekty będą o wiele lepsze, ale na ekraniku aparatu wszystko wygląda 167839 razy lepiej.

Dodaj komentarz