Kto na kawę?

Pół roku minęło jak z bicza strzelił. 

Idealnym dowodem na to, że prezent jest udany jest fakt, że od razu po wejściu do domu rzuciłem wszystko i zrobiłem z niego użytek. Spieniacz do mleka. Tak, spieniacz do mleka na prawdę może ucieszyć faceta.

2014-04-10 003

2014-04-10 008

Mamci zaserwowałem trójwarstwowe latte, na które miała tak wielką ochotę, że zdążyłem zrobić tylko jedno zdjęcie.

2014-04-10 001

 

Byliście kiedyś w Cinnabon? Jest to kawiarnia, która słynie ze swoich wypiekanych drożdżowych bułeczek pokrytych cynamonem, karmelem i innymi pysznymi rzeczami. Nie dokonałem jednak żadnego odkrycia, bo Cinnabon jest znana jest ceniona na całym świecie.

Po dzisiejszej wizycie dziwię się tylko, że tak późno zdecydowałem się tam wybrać. Taka słodka, podgrzana bułeczka jest przepyszna.

RAJ

Niestety strasznie szybko można się zasłodzić.

unnamed (1)

Dodaj komentarz